donderdag 10 oktober 2024

LISSEWEGENAAR 'MINOU ESQUENET' AAN HET WOORD

Beste mensen van Lissewege

Ik ben niet geboren in Lissewege. Maar ik woon hier reeds meer dan 30 jaar, eerst in de dorpskern en erna in de Canadezenstraat. Lissewege ligt me dan ook na aan het hart. Ik houd van het dorp, onze mooie kerk, de natuur rondom. En er zijn nog veel uitdagingen, maar er zijn al mooie dingen gebeurd.

Van zodra ik wist dat ik de bouw en het beheer van de gebouwen onder mijn bevoegdheid kreeg, heb ik echt veel middelen vrijgemaakt voor Lisseweegse projecten. Zo kon ik, als schepen bevoegd voor Patrimoniumbeheer, zorgen voor een doorbraak in twee belangrijke dossiers in ons polderdorp: de bankautomaat en de nieuwbouw op de Scharphoutsite.

Door de geldautomaat onder te brengen in het gebouw van de gemeenteschool (dat van Stad Brugge is) kunnen jullie blijven rekenen op betaalcomfort.
En dan is er ook die realisatie waar we met zovelen deugd van zullen hebben: deze week plaatsen we de meiboom op ons nieuw ontmoetings-, jeugd en sportcentrum. Dat betekent dat het hoogste punt van het gebouw bereikt is, en midden volgend jaar zullen daar hopelijk kinderen spelen, mensen sporten en elkaar ontmoeten!

Zes jaar lang mocht ik deze stad, met al haar deelgemeenten, met hart & ziel mee besturen. Dingen realiseren kan enkel door toewijding en hard werk.
En een stevige dosis passie helpt zeker!
Als jullie me een mandaat geven, zal ik me blijven geven met heel mijn verstand, mijn hart & mijn ziel.

Ik hoop dat ik op jullie steun kan rekenen. bij CD&V lijst Burgemeester

Hartelijk dank en tot binnenkort,
Minou Esquenet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten