maandag 14 oktober 2024

EEN WOORD VAN DANK DOOR MATHIJS GODERIS

 

Dankbaar en klaar voor nog eens zes jaar!

Met een overweldigende 2598 voorkeurstemmen heb ik mijn persoonlijke score bijna verdubbeld. Ik ben ontzettend trots op dit resultaat! Dit is niet alleen een bevestiging van het werk dat we de afgelopen jaren samen hebben gedaan, maar ook een krachtige stimulans om met nog meer energie en overtuiging vooruit te kijken. Ik wil dan ook iedereen van harte bedanken voor het vertrouwen en de steun. Jullie geloof in mij geeft me de kracht om verder te gaan, om te blijven luisteren naar jullie zorgen en ideeën, en om samen te werken aan de toekomst van onze wijken. Mijn dank gaat ook uit naar ere-schepen Erik Cardon, zonder wiens steun ik niet had gestaan waar ik vandaag sta. Met dit sterkere mandaat van de kiezer zal ik me meer dan ooit kunnen inzetten voor Lissewege, Zwankendamme en Zeebrugge. Samen kunnen we ervoor zorgen dat onze dorpen nog mooier, leefbaarder en veiliger worden voor iedereen!

Laten we er samen iets moois van maken!

Met vriendelijke groeten,

 Mathijs Goderis (hij/hem)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten