Stad Brugge heeft de ambitie om de dienstverlening in de deelgemeenten nog beter te doen aansluiten op de noden van de bezoekers. Daarom lanceert het Huis van de Bruggeling een grote burgerbevraging.
Stad Brugge wil de dienstverlening in de deelgemeenten verder optimaliseren en nog beter laten aansluiten op de noden van de bezoekers. Hiervoor wil Stad Brugge de stem van de Bruggelingen horen. Daarom lanceert de Stad een burgerbevraging onder de noemer: “Denk mee … over de dienstverlening”. Aan de hand van enkele vragen over openingsuren, locatie en werken op afspraak wordt getoetst naar de voorkeuren van de Bruggelingen met als doel eventuele verbeteringen door te voeren.
“De burgerbevraging wordt via verschillende kanalen verspreid. Zo zal de bevraging in februari samen met het Stadsmagazine in elke Brugse brievenbus vallen. Burgers kunnen zeker tot eind maart ook online hun stem laten horen via www.brugge.be/denkmee ”, zegt schepen van Burgerzaken Jasper Pillen.
Brugge cadeaubon
Het stadbestuur wil zoveel mogelijk burgers bereiken en reikt daarom ook een prijs uit in de vorm van een Brugge Cadeaubon.
Schepen van Klantgerichte Dienstverlening Pieter Marechal: “We willen de dienstverlening over het ganse grondgebied nog beter doen aansluiten op de bezoekersnoden. Alle input is daarom welkom. We hopen op een groot aantal ingevulde bevragingen want hoe meer Bruggelingen de bevraging invullen, hoe beter wij onze dienstverlening kunnen afstemmen op de wensen en de noden van onze inwoners.”
Geen opmerkingen:
Een reactie posten