'HET ONKRUID TIERT ER WELIG' DOOR FREDERIEK D.K.

 Het weer hebben we niet in de hand, het onkruid en de grassen die overal een opmars maken hebben we ook niet in de hand...maar ik ben getogen en geboren in de streek van Lissewege waar ik tot mijn 20ste fier en trots ben opgegroeid. Het doet ons als team ook pijn om plaatsen te zien waar het soms overwoekerd word van onkruid en grassen die hoger komen te staan dan in eigen tuin maar weet ook dat we er alles aan doen om alle plaatsen aan te pakken van regio Lissewege - Zwankendamme en Zeebrugge...mijn stek - mijn plaats - mijn hart die daar nog altijd woont. Ik hoop dat jullie erbij stil staan dat we niet alleen instaan voor groen maar alsook voor wegenwerken - strand en vuilnis en dit over 3 regio's.  Dus ik vraag één klein (groot) woord van mensen heb eventjes geduld maar we komen zeker langs en maken ons werk ervan om alles terug proper te krijgen zodat jullie weer aangenaam buiten kunnen vertoeven ondanks de druk van de Corona die we allen moeten meemaken. Dank je wel en wou dit eens meedelen naar alle mensen die mij kennen in deze omstreken. Mvg Frederiek.



Reacties

Populaire posts van deze blog

WERKELIJKHEID OF EEN GRAP